Συγχαρητήριο Μήνυμα

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου Γενικού Λυκείου Ρεθύμνου εκφράζει τα θερμά του συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες του Σχολείου μας που συμμετείχαν στις πανελλαδικές εξετάσεις για την προσπάθειά τους ανεξαρτήτως αποτελέσματος. Ιδιαιτέρως συγχαίρει τους μαθητές που  πρώτευσαν σε κάθε ομάδα προσανατολισμού σπουδών και συγκεκριμένα τους:

Μαρκαντώνη Όλγα, των Ανθρωπιστικών Σπουδών (ΝΟΜΙΚΗΣ – ΑΘΗΝΑ),

Τσικνάκη Ιωάννη, των Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής (ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ – ΑΘΗΝΑ),

Χαρκιανάκη Βικτώρια, των Θετικών Σπουδών (ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ – ΗΡΑΚΛΕΙΟ),

Χριστοδουλάκη Στελιάννα, των Σπουδών Υγείας (ΙΑΤΡΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ)

Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά υγεία και καλή πρόοδο!

2e0d13eeedc3c22e7389b2cfe0a197b2

Related Post

Τι πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων ΓΕΛ χωρίς νέα εξέταση.Τι πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων ΓΕΛ χωρίς νέα εξέταση.

– Οι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων εισακτέων, χωρίς νέα εξέταση  δεν θα παραλάβουν δελτίο εξεταζομένου, αφού δεν συμμετέχουν στις εξετάσεις. – Όσοι από τους αποφοίτους υπέβαλαν αίτηση-δήλωση συμμετοχής

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ

Σας υπενθυμίζουμε ότι στις 12 Μαϊου 2025 και ώρα 20:00 θα πραγματοποιηθεί στο Σπίτι του Πολιτισμού Ρεθύμνου εκδήλωση ενημέρωσης σχετικά με την φοίτηση στις Στρατιωτικές Σχολές και το επάγγελμα του